Marius Rosca

Life is just like it is...

Cum sa iti faci un banner (2)

8:05 p.m. by , under

Cand mi-am facut si eu banner m-am lovit de aceeasi problema...nu stiam cum,am cautat pe net si am cautat si am cautat si am cautat...intr-un final am gasit dar dupa foarte mult timp pierdut.De aceea m-am gandit sa fac acest post pentru cei care vor sa isi faca un banner si nu stiu cum.

Prima si prima data iti faci o poza pentru banner(in photoshop,photoscape...) dupa asta intri pe acest site: http://www.bannersnack.com/ iti faci un cont sau daca ai deja un cont pe twitter sau pe facebook te loghezi cu contul de acolo.Dupa ce te-ai logat o sa gasesti ceva de genu` MAKE A BANNER dai click pe ala,apoi iti uploadezi poza facut pentru banner si ii dai save.In continuare o sa trebuiasca sa scrii adresa blogului/site-ului pe care il detii dupa care o sa iti apara embed code(codul banner-ului) pe care il copii si te duci cu el pe blog/site si ii dai paste acolo unde vrei sa iti apara banner-ul.
In mare parte cam asta este.
Sal`tare...



edit post

2 Reply to "Cum sa iti faci un banner"

inscriere oriflame on 9 iunie 2013 la 20:47

Foarte folositor articolul!

 

Anonim on 8 septembrie 2013 la 00:03

Cum sa il salvezi ca nu stiu ?

 

Trimiteți un comentariu

Turo.ro