Marius Rosca

Life is just like it is...

Radio Killer a lansat un nou videoclip la piesa Lonely Heart.Aceasta poate fi gasita pe canalul de youtube a celor de la Hahaha Production.Radio Killer nu mai este in aceeasi formula de scena cum o stiam toti in locul lui Smiley,vocea de pana acum,este Lee Heart insa dj este acelasi Paul Damixie.

“Avantajul de a face parte din Radio Killer e că tot timpul te distrezi. Ne-am distrat în studio când am înregistrat piesa, în concertele în care am cântat-o, dar şi la filmările clipului…după cum veţi vedea. Aşa am ajuns să credem în petrecere ca într-o religie“, au declarat Paul Damixie şi Lee Heart pentru Libertatea.
Videoclipul mi se pare ok si tema aleasa,cea de "party" mi se pare foarte potrivita pentru melodie.
Urmareste videoclipul mai jos.



edit post

0 Reply to "Radio Killer - Lonely Heart[Official Video]"

Trimiteți un comentariu

Turo.ro