Marius Rosca

Life is just like it is...

Aion 1023 error - cum se repara (0)

5:45 p.m. by , under

Nu demult am avut aceeasi problema,am instalat Windows-ul deoarece imi mergea greu laptop-ul,am instalat driverele de pe CD si zic sa instalez Aion sa mai intru un pic pe cont sa vad ce mai este nou.Instalez Aion-ul si incerc sa intru in joc cand ma lovesc de o problema:
Aion(1023)
Failed to set the graphic acceleration preferences.

Am intrebat in stanga si in dreapta nimeni nu stia ce este sau cum se repara.,am inceput sa caut pe net si asa am gasit.Tot ce trebuia era sa-i fac un update driver-ului placii video.Precizez ca placa video a mea este integrata asa ca a trebuit sa caut dupa seria laptop-ului.Am intrat pe site-ul celor de la ASUS am cautat,am gasit si totul s-a rezolvat.

Daca aveti probleme din acestea,chiar daca e laptop sau PC,trebuie doar sa ii faci un update driver-ului placii video.
Asadar daca aveti PC si primiti aceeasi eroare,intra-ti pe site-ul placii video pe care o aveti si cauta-ti la drivere seria exacta a placii video pe care o aveti,descarcati driver-ul si instalati-l,da-ti un restart PC-ului si o sa vedeti ca merge.


Daca ti-a fost de folos,lasa un comentariu si zi-mi daca a mers.



edit post

0 Reply to "Aion 1023 error - cum se repara"

Trimiteți un comentariu

Turo.ro